středa 2. května 2012

Gestil wonder. Je opravdu tak "wonder"?

Pokud navštěvujete nejrůznější interntové diskuze a blogy týkající se péči o vlasy, určitě nemůžete minout zkušenosti mnoha uživatelek se zázračnou maskou Gestil Wonder.
Vypadá takto: 
Ze 100 recenzí bylo asi 99 pozitivních, tudíž jsem zkrátka neodolala a masku si pořídila taky. V kamenném obchodě jsem ji neviděla (třeba v drogerii), je možné, že na ni narazíte v kadeřnictví, nicméně vyplatí se ji koupit na internetu-zkuste nejrůznější bazary, já ji pořídila za zlomek ceny...

A nyní k celkovému dojmu. Maska má docela nepěknou konzistenci, ač někomu to samozřejmě může vyhovovat. Je taková bílá, mazlavá. Vůně je velmi příjemná, lehce parfémovaná, připomíná mi nějaký šampon...
Možná jsem se s tímhle článkem unáhlila, protože masku jsem použila teprve jednou. Vlasy mám hodně poškozené, suché, konečky krásně rozdvojené a aby toho nebylo málo, tak spálené želhičkou. (O nadměrném vypadávání nemluvě)

Masku jsem nechala působit na hlavě asi 5 minut, poté jsem ji spáchla. Vlasy se krásně rozčesávaly, vypadlo mi jen pár, asi dva nebo tři. Jindy mi v ruce zůstává hrst...
Vlasy jsem nechala usušit přirozeným způsobem a....zkrátka vypadaly po hodině děsně. Nevím, zda to bylo maskou, ale nic jiného jsem na ně nepoužila..byly hrozně krepaté, zvlněné, každý vlas trčel na jednu stranu. Co je plus, nebyly vysušené, na omak krásně jemné, celkově, pokud opomeneme krepatost, velmi pěkné.
Je mi jasné, že ty pravé výsledky se dostaví až po x tém užívání čehokoliv, a to musí platit i o této masce. Zatím mě však bůhvíjak neoslovila.
Chystám článek, ve kterém budu o účincích tohoto přípravku psát znovu, uvidíme, zda to budou spíše pozitiva nebo negativa.
A co vaše zkušenosti? :)

2 komentáře:

  1. Chystám se pořídit :) ale strašně mi nevyhovuje to, že v drogeriích není běžně k sehnání a musím objednávat přes net.

    http://ellspot.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Zkušenosti s ní nemám, je ale pravda, že jsem o ní četla na dost blogách. Asi si jí taky pořídím, protože moje vlasy jsou dost zničený.

    OdpovědětVymazat