pondělí 25. června 2012

Estée Lauder-More than mascara

Jelikož jsem si svou oblíbenou řasenku někam "zašantročila", byla jsem nucena použít takzvanou náhradní možnost a tou je řasenka od Estée Lauder, která nese název More than Mascara.
Vypadá takto: 



K dispozici mám vzorek, tedy asi polovinu toho, co vidíte zde na obrázku. Cena řasenky se pohybuje v rozmezí od 400 Kč výše, nejdražší jsem našla za 700, takže rozhodně nepatří mezi levné záležitosti a upřímně, sama bych si ji nikdy asi nekoupila (dostala jsem ji). Odstín se jmenuje Rich Black,ale zase tak moc té černé tam není...
Levná sice není, ale může směle konkurovat o několik stovek levnějším příbuzným z Essence, NYC nebo Miss sporty. Ba co víc, možná jim ani konkurovat nemůže. Je zkrátka průměrná. Řasy pěkně zvýrazní, natočí, zhustí (to je velké plus!), ale to je tak asi všechno. Dalším mínusem je pro mě chemická vůně, která připomíná nějaké ředidlo. Vlastně asi splňuje vše, co řasenka splňovat má, ale za tu cenu vám stejnou službu poskytnou i holky z drogerky.
Poslední dobou se stále více přesvědčuji o tom, že i mezi drahými věcmi (a v kosmetice to platí obzvláště) se najde spousta šuntů nebo věcí, které jsou značně průměrné a vy platíte snad jen za ten nápis na obalu (který je docela hezký, to se musí nechat).



Žádné komentáře:

Okomentovat