sobota 18. srpna 2012

Velmi levný štětec

Ahoj:)

Přiznám se, že nejsem štětcový odborník. Mám malou zkušenost se štětcem od Sigmy a nutno říct, že docela pozitivní, ale sama ho nevlastním a v nejbližší době to snad ani neplánuju. V jednom článku jsem psala o tom, jaký jsem kosmetický barbar, protože místo tvářenky používám rtěnku:) takže jsem si koupila tvářenku klasickou, ne drahou-Essence a jsem z ní nadšena! A k ní jsem hledala nějaký rozumný štětec. Nechtěla jsem kupovat nic drahého, jednak se v tom nevyznám a co si budeme povídat, kdo šetří, má za tři! (aspoň v tomhle případě). Sháněla jsem ho na rychlo a našla! V takové drogerii, kterou vlastní pan Vietnamec, za 29 Kč. Předtím jsem byla v Tescu a tam se ceny pohybovaly třeba kolem 150 Kč, což mi za štětce z Tesca přijde tedy opravdu moc!


Fotky snad dokáže zobrazit základní vlastnosti!:) Štětec je prostě fajn! Nic z něj nevypadává, opravdu, ani jedna štětina, je jemný, nanáší precizně. Vím, že levné štětce můžou být na prd, sama jsem takový kdysi dostala jako součást nějaké manikúry a byl to děs běs! U toho jsem spokojena, teď bych ho neměnila ani za nic. A navíc jsem k němu dostala hezké pouzdro, což se vždycky hodí, že?

Pokud se někdo ve štětečcích vyzná, ráda si nechám poradit:)
Jaké štětce používáte vy?

2 komentáře:

  1. Skvělé jsou štětce od essence. Mám je všechny a nemůžu je vynachválit. Jsou heboučké jako samet.
    Když se mrkneš na můj blog budu moc ráda.
    http://mazlinek-new-kingdom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. já mám na tvářenku štětec Sephora.. pokud hledáš něco levnějšího, tak bych zkusila, jak psala tady slečna, štětce essence (mám jich doma asi 5 a za tu cenu jsou parádní. Na tvářenku je lepší šikmý štětec...:) (od essence je to ten růžový, nepamatuju si přesně za kolik, ale koupíš ho cca za 30-60 Kč:))

    www.sabiiixxx.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat