sobota 18. srpna 2012

Zpevňující tělové mléko s koenzymem Q10 Balea

pro suchou pokožku.
Mám ho už asi rok a něco doma, tak jsem se rozhodla napsat takovou mini recenzi (nebo jen článek, jestli chcete).
Balení mám 400 ml, což je asi důvod, proč ho stále ještě mám. Co toto mléko slibuje? Samozřejmě hydrataci, po 3-4 dnech používání zlepšení pevnosti pokožky, pokožka by měla být pružná a pevná. Mléko se prý dobře roztírá a rychle vstřebává.
.....
A teď realita! Mléko se roztírá hrozně špatně a vstřebává se asi hodinu! Trpím na suchou pokožku od dětství, vyzkoušela jsem a stále zkouším kde co, od lékárenských dermatologických produktů, po běžně dostupné drogerkové zázraky, takže v tomhle směru mám leccos za sebou. Tohle mlíko je fajn, hydratuje dobře, o tom, že by byla pokožka pevná a pružná nevím, výraznější změnu jsem ani nezaznamenala. Co je obrovským mínusem je strašně hutná konzistence, která nejde rozetřít-nevím, k čemu bych to přirovnala, ale mazání tímhle mlékem bylo tak na půl hodiny nejméně.  Další mínus-hrozně dlouho se vstřebává, pocit mastnoty a příšerné ulepenosti trvá tak ještě dvě hodiny po aplikaci (a to je pravda). Pokožka je sice zbytek dne/noci promaštěná, ale já to zkrátka nemám ráda. Všechno se na vás lepí, připadá mi to jako rozpatlaný med s něčím.
Co se vůně týče, ta špatná není, těžko ji k něčemu přirovnat, ale je těžší, žádné svěží květinky.
Takže za mě už nikdy více. Je určitě daleko více tělových mlék/balzámů/másel, které vám poskytnou lepší službu. Pokud však máte suchou pokožku a pocit ulepenosti a další zmiňované mínusy vám nevadí, zkusit to můžete!:)

Hezký den.

4 komentáře:

  1. Tak to určitě zkoušet nebudu :D. Ale je dobře, že vím, že se nemám nechat zlákat :).

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za recenzi, alespoň znám konečně něco do Baley, co rozhodně koupit nemám :D.

    OdpovědětVymazat
  3. dakujem za varovenie, nemam rada, ked sa mlieka roztieraju tazko..

    OdpovědětVymazat
  4. baela má vždyckyy krásné vůně bohužel účinky se ve většině případů nedostavují

    OdpovědětVymazat