čtvrtek 13. září 2012

Pleťový zázrak za 40 Kč!

S touto recenzí jsem váhala docela dost dlouho, ale nakonec jsem se přece jen rozhodla podělit o své dojmy, které jsou velmi, VELMI pozitivní!


A o co se jedná? Jedná se o Hydratační norkový krém od Ústavu lékařské kosmetiky Praha.

O tomto krému jsem slýchávala už v dětství, ale větší pozornost si získal, když jsem se o něm začala dočítat na  jedné z internetových diskuzí. Jsem člověk, který má problém s citlivou pletí, která přehnaně reaguje na kde co, v poslední době třeba na vodu, která teče z kohoutku a se kterou obličej přichází do styku...Velké červené fleky, suchá místa, semtam nějaká nedokonalost, šupinky v zimě..tak občas vypadá moje pleť. Krémů jsem zkoušela již více, ale na tento, na tento jen tak něco nemá....
Stál asi 44 Kč. A i kdyby stál dvě stovky, tak bych si ho koupila. Nejsem chemik, příliš se nevyznám ve složení kosmetických přípravků, ale jelikož Ústav léčebné kosmetiky spolupracuje s Vřídlo v., d., karlovarská kosmetika, začínám chápat, odkud vítr vane....
Ale k věci.. 
Co krém slibuje? V popisku má jasné napsáno, že je mastný, tudíž vhodný zejména pro suchou pleť.  Vhodný k večernímu ošetření, působí jako prevence proti tvorbě vrásek a ochablosti pleti. Obsahuje norkový olej, který krásně hydratuje pleť, aniž by zanechával mastný film. V tom posledním bodě se skutečnost s popiskem trochu rozchází, ale mě to rozhodně nevadí, jsem ráda, když cítím, že na pleti něco je...Krém je v malé tubičce, žádné převratné balení, trochu podobné zubní pastě. Voní jako ze "staré lékarny" a zároveň cítíte kosmetiku pro miminka..A co je na něm nejlepší? Máte po něm pleť jako již zmiňované mimi. Úžasně hebkoučkou, hydratovanou, vymizíkuje červené a suché skvrny, máte chuť se neustále dotýkat...U žádného jiného krému jsem tohoto výsledku nedosáhala. Ani u krému z lékarny za x stovek.

Co mě na tomhle krému nejvíce zajímalo je fakt, z čeho je ten norkový krém vlastně vyroben..pátrala jsem na internetu a zjistila, že z norka (zvířete) se opravdu "vydobývá" olej, který má prý být součástí tohoto krému. Více jsem raději nepátrala...
Tenhle zázrak bude asi opravdu zázračný, jelikož mi zlepšil místa postižená ekzémem asi o 99%. Nepodařilo se to ani speciálním krémům...
Máte s tímto úžasným (a levným!) zázrakem zkušenosti? Pokud ano, napište své zkušenosti a pokud ne, utíkejte si ho koupit! 

Hezký večer.



3 komentáře:

  1. Je opravdu z norka, je to jakýsi odpadní produkt, norci se primárně zabíjí na kožichy, ale využívá se pak z nich i ten olej, co je součástí krému.

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj ja si ho taky kdysi koupila, zaujalo mě že je to vyrobené pod záštitou lékařské kosmetiky a byl dost levný. ale nijak mě nenadchl, navíc jak jsem četla složení, obsahuje parabeny, což si na ksicht fakt dávat nechci.

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně - pleťový zázrak!
    Mám suchou pleť s červenými fleky (vypadají hrozně a ke všemu ještě pálí), které se mi udělají třeba jen z toho, když mi slzí oko nebo také z většiny mýdel a krémů a z kde čeho...
    Kupovala jsem si drahé krémy z lékarny a vyzkoušela jsem jich spousty, i ty na nejcitlivější a suchou pleť..., ale nic nepomáhalo a "štípalo" :( takže vyhozené peníze a krémy jsem vždycky někomu dala nebo je používám na nohy...
    Teď jsem přišla na norkový krém s modrou kytičkou a je skvělý, jedině po něm se mi tváře "uklidní" (červené fleky jsou pryč) :) Poznámka: Kosmín mi také na to dobře pomáhal, ale ten je na rty!

    OdpovědětVymazat