čtvrtek 27. září 2012

L'oreal studio Hot Liss recenze

Hezký čtvrtek!:)
Dnes přicházím s recenzí na termoxifační uhlazující sprej Hot Liss od L'oreal.
Hrozně moc se omlouvám za foto, ale nemám u sebe foťák a na internetu snad není jediná reprezentativní fotka. Nicméně tento sprej se jmenuje Hot Liss, neplést si s podobnou věcí jménem Silk and Gloss od stejné firmy.
Co je napsáno na obalu? : -Technologie aktivována teplem
                          -Uhlazuje a chrání vlasy
                 -Upravený vzhled
                               -Speciálně pro jemné vlasy

Použít s fénem nebo žehličkou. Cena je asi jak kde, já ho pořídila na aukru, v drogériích to bude asi do stovky.

A nyní k věci. Jelikož si vlasy žehlím asi 7 let, z toho 4 roky jsem nepoužívala žádný ochranný přípravek, je vám asi jasné, jak vlásky vypadají. Vypadají příšerné. V rámci jejich uzdravování jsem se je celé léto snažila šetřit a nežehlila jsem je. Nevím, zda to pomohlo, snad trochu ano. Od poloviny srpna používám ochranný sprej na vlasy od Baley, který sice překrásně jahodově voní, ale jak tak nějak k ničemu. Nevím jestli znáte ten pocit, když si vyžehlíte vlasy a konečky jsou podivně zkroucené, vlasy vypadají celkově divně, "mini" vlásky odstávají od hlavy a v celkovém výsledku ani nejde poznat, že jste si něco s vlasy dělali.
O přípravcích na žehlení firmy L'Oreal jsem četla snad jen chválu, tudíž jsem se rozhodla vyzkoušet právě sprej na žehlení. A jsem nadšená. Mám raději spreje než mléka (nemám ráda ulepené ruce). Stačí pár stisknutí spreje a sprej se vám krásně rozprostře po vlasech. Nejdříve jsem byla trochu vyděšená, protože nechtěl zaschnout ani po několikátém "přejetí" pramenu žehličkou, ale to je jen moje nezkušenost a překvapení.
Vlasy jsou opravdu krásné.Nedělám reklamu, nejsem za to placena, ale tenhle sprej je úžasný. Voní jako přípravky od kadeřníka a i teď stále cítím tu vůni ve vlasech. Vlásky jsou jemné, měkké, uhlazené-ale ne slepené!, vypadají opravdu jako vyžehlené+ten pocit, že se snad zase tak moc nepoškodily žehlením je taky fajn.
Na druhou stranu konečky jsou suché a trochu roztřepené stále, s tím budu bojovat snad pořád a žádný přípravek mi nepomůže. Pokud byste o něčem věděly, tak se ozvěte!

Hezký den!


3 komentáře:

  1. Já jsem žehlila a barvila vlasy dva roky a s uzdravováním mám problémy i teď po roce. Můžu ale říct, že přestat žehlit byl opravdu veliký krok, moc mi to pomohlo a přestaly se lámat :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. absence žehlení je asi to nejlepší co můžeme udělat:)

      Vymazat
  2. Já si teď na zničené konečnky pořídila sérum od Avonu (http://img.dooyoo.co.uk/GB_EN/orig/0/1/7/7/8/177840.jpg). Bylo v minulém katalogu jen za 60 korun, jinak stojí tak přes 100. Je to něco jako hustší olejíček, který se vetře do konečků a ty pak vypadají o mnohem líp. A slibuje to i nějaké zlepšení. Tak uvidím, zatím jsem použila jednou a paráda. x)

    OdpovědětVymazat