úterý 30. října 2012

Krémy na ruce Essence Winter edition 2012

Hezké úterý přeji všem!

Krémy na ruce od Essence jsou mezi mladými slečnami dost oblíbené:) přiznám se, že loňská mánie šla nějak kolem mě velkou oklikou, ale letos jsem se zlákat nechala a pořídila si všechny tři pomocníky na ručky.

Celkem můžete zakoupit tři druhy krémů, kterí slibují celodenní ochranu. Obsahují kokosový olej a bambucké máslo, což je docela dobré vodítko, protože bambucké máslo je snad to nejlepší, co na suchou a popraskanou pokožku může být.

Horká čokoláda s karamelem-Tahle vůně je asi nejintenzivnější ze všech. Karamel v ní sice necítím, ale náznak čokolády nebo kafe určitě ano. Stejně tak se mi zdá, že výrobce snědl vtipnou kaši a přidal do krému pořádnou dávku rumu nebo podobného alkoholu:) Všechny krémy skvěle hydratují a vydrží poměrně dost dlouho, samozřejmě 24 (ani 12) hodin to nebude.

Perník a čaj laté-Tato verzi mi voní nejméně, sama nevím proč, ale připomíná mi to takovou zvláštní vůni, kterou pořádně neznám a nevím kam ji zařadit. Každopádně hydratace je úplně stejná jako u předchozí verze, jen ta vůně mi prostě nesedí. (Kéž by toho perníku bylo více... :)

Jablko-skořicový punč-Pokud bych nějakou vůni označila za vánoční, určitě by to byla tahle! Znám ji i u provedení jiných výrobků, třeba kdysi dávno existoval v Avonu sprchový gel s vánoční vůní, která je naprosto stejná jako u tohoto krému. Skořice, jablko, vánoce..:)


Suma sumárum, krémy jsou fajn, vůně jsou pěkné, ale čekala jsem asi něco více. Myslím, že i za dvacet korun se dá sehnat lepší krém, který třeba nebude tolik vonět, ale to se dá přežít.. Docela lituji toho, že jsem neměla možnost přičichnout si ke krémům z loňské kolekce, ty vůně mě lákají daleko více. Cena-34 Kč v Rossmanu. A je to limitka, takže raději pro ně dříve, než bude pozdě!


2 komentáře:

  1. Já si pro ně běžím zítra :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ja bohuzel ulovila jen ten skoricovy..na kremy na ruce jsem dost narocna a tyhle od essence maji uzasnou konzistenci, mam asi 6 vuni a za tu cenu jsou pro me naprosto skvele:)

    OdpovědětVymazat