čtvrtek 15. listopadu 2012

Ladybox po měsíci

Ahoj! :)
Asi zhruba před měsícem jsem uveřejnila čerstvý článek o čerstvých dojmech z Ladyboxu :) Myslím, že měsíc je doba dost dlouhá, abych si na určité výrobky udělala názor a napsala mini recenze :)

Tělové máslo Coconut Latte NIP+FAB (cestovní balení, 50ml)
Velkým a nepřehlédnutelným plusem u tohoto výrobku je vůně. Voní jako pravý kokos, vůně se drží i dlouho po namazání a je velmi příjemná, nevtíravá. Nicméně pro toho, kdo kokos nemusí, to asi nebude to pravé ořechové-kokosové ;) Co se týče konzistence, tak ta mi připadá jako našlehaná pěna a ne tělové máslo, což mi vůbec nevadí, ulehčuje to samotnou aplikaci a není tak těžké na roztírání. Hydratace je poměrně dobrá, pokožka je hladká a provoněná, co více si přát. Jsem moc ráda, že jsem tenhle výrobek mohla vyzkoušet, určitě jsem zvědava i na jiné voňavé varianty, tak se k nim třeba někdy dostanu.


Tvářenka Fleur de Santé, Blush Chestnut Glow, plné balení
Jestli jsem v předchozím příspěvku psala, že tvářenku budu určitě používat, teď si tím tak jistá nejsem. Balení je opravdu luxuní, tvářenka je taky moc pěkná, ale buďto s ní neumím pracovat (což bych ráda vyloučila) nebo je divná. Zkrátka když si ji nanesu na pleť, na které je už make-up nebo BB krém, tvářenka nejde rozmazat, nelze s ní ,,hýbat". Což je docela problém, protože já s tvářenkama docela pracuju a neumím si představit, že bych vyšla ven s dvěma skvrnami. Zkoušela jsem ji na pleti odlíčené a tam problém nebyl, tudíž asi to bude tím podkladem. Uvidíme. Každopádně je to škoda.

Řasenka pro krásné řasy Yves Rocher, plné balení
Řasenka od Yves Rocher má pěkný obal, ale jinak bych ji asi označila za průměrnou. Používám ji denně, ale práce s ní není zrovna nejlehčí-štěteček nabírá málo barvy, řasy spíše jen LEHCE zvýrazní, o nějakém prodloužení, natočení a zhuštění nemůže být řeči. Co je ale velké plus-nerozmává se, neobtiskuje se na víčku.

Obličejové a tělové máslo Reniu, 15 ml
Toto kokosové tělové máslo s příchutí vodního melounu jsem začala používat teprve nedávno, ale už teď můžu napsat, že je moc fajn. Vůni bych si spíše dokázala představit v Ladyboxu prázdninovém, ale proč ne? Máslo je opravdu máslo, tedy hutné, velmi těžce roztíratelné (připomíná mi konzistenci krému Sudocrem), pokožka je po něm velice mastná, ale pěkně hydratovaná. Majitelky suché pokožky musí potěšit.

A to je zatím vše. Jak jste spokojeny s výrobky minulého Ladyboxu vy? :)

Hezký zbytek týdne:)





1 komentář:

  1. Rostlinná kosmetika Yves Rocher využívá regenerační sílu a životadárnou energii rostlin ve prospěch Vaší krásy! A proto ji mám tak moc ráda opravdu skvělá kosmetika doporučili mi ji na dokonalost sama

    OdpovědětVymazat