pátek 9. listopadu 2012

Nejlepší balzám na rty

Hezký pátek!:)
Podzim a zima jsou jako stvořené pro používání balzámů/pomád/jeleních lojů na rty. Určitě máte každá z vás své oblíbence:) Musím říct, že jich mám nespočet, válí se mi po kabelce, v kosmetičkách a šuplících a neustále nemůžu žádný najít, takže jsem nucena kupovat nový:) Tentokrát jsem vám chtěla ukázat naprostou stálici, kterou jsem v obchodech viděla snad před 15 lety a pořád ji můžete sehnat!

Je to bílá/růžová pomáda na rty s vitaminem E od firmy Astrid

Překrásně voní, hydratují rty na dlouhou dobu a stojí asi deset korun:) nevýhodou je, že se snadno ztrácejí.

Jaký je váš oblíbený balzám na rty?:)


6 komentářů:

  1. Ty jsem milovala jako malá :D :). Teď mám oblíbené balzámky od Avonu, ale chci zkusit něco co teď na zimu mi pomůže proti praskání :).

    OdpovědětVymazat
  2. vzdy som ho vnimala pri pokladni, ale nikdy ma nelakalo ho kupit:)

    OdpovědětVymazat
  3. "nevýhodou je, že se snadno ztrácejí", tak to máš sakra pravdu!! :D

    Můj nej je Vitalos: http://svetpodles.blogspot.cz/2012/11/dva-lekarenske-balzamy-na-rty.html

    OdpovědětVymazat
  4. jee :-) tak tyhle si pamatuju z dětství :-) ten bílý krásně voněl :D
    Můj bezkonkurenční favorit je Medový balzám na rty EVA :-)
    http://fifi-look.blogspot.cz/2013/01/eva-medovy-balzam-na-rty.html

    OdpovědětVymazat
  5. :))mrsky jedny maly...ja mam asi nejradeji labela a ted od eosu nove, ten je taky super:)

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně, nejlevnější a nejúčinnější :)

    OdpovědětVymazat