pondělí 5. listopadu 2012

Spotřebováno!

Ahoj!:)
Tento mini článek bude o výrobcích, které se mi podařilo nedávno spotřebovat. Nebude jich hodně, o několika jsem již psala v recenzích:) Takže jdeme na to.

1) Čistící micelární voda Eveline
Je bez pochyby tou nejlepší micelárkou, kterou jsem kdy měla. Snad žádný výrobek mi nechybí tolik jako ona :) Perfektně odlíčil všechen make-up, mohla jsem si ji nalít do očí a stejně bych to nezporovala (kdybych to udělala s čímkoliv jiným, asi bych vypadala jako angorský králiček), nedráždil, vyhovoval mé náročné a citlivé pleti a hezky voněl. Momentálně používám k odličování a čištění jiné přípravky, ale k tomuto se určitě někdy vrátím. Koupeno v Polsku, cena kolem 60 Kč.


2) Toaletní voda Acqua di Gio, Giorgio Armani
frangancepl.com

S touto toaletkou mě pojí velký sentiment. Dostala jsem ji k Vánocům asi před 5 lety a dopoužívala jsem ji teprve nedávno. Když si k ní přivoním, okamžitě se mi vybaví určité okamžiky života, až je to k nevíře, co parfém dovede v člověku vyvolat a oživit. Pravděpodobně si ji asi už nekoupím, ale navždycky mi bude připomínat určité chvíle a prožitky. Vůně moc popisovat neumím, dodám jen, že je dost svěží, není těžká, ale snadno zapamatovatelná.

3) Lash architect 4D řasenka, L'Oreal
Jak je na fotce vidět, řasenka byla používaná hodně, takže mi uzávěr zaschl a teď ji pořádně nemůžu zašroubovat:) Asi nejlepší řasenka, kterou jsem kdy měla. Neslepuje, nedrolí se, neobtiskuje se (!!!!), řasy ohromně zvedne, rozčeše a zhustí, ale neslepuje. Psala jsem o ní recenzi dříve. Dostala jsem ji dárkem, ale cena bude zřejmě kolem 300 Kč. Pokud bych nějakou mohla doporučit, byla by to tato.


4) Oční linky Fabulous glam, odstín 001 Ebony black, Miss sporty
Dostala jsem je také darem. Oční linky používám denně, vyzkoušela jsem jich opravdu dost a tyto patří asi mezi průměr. Jejich nevýhodou je příliš úzký štěteček, troufám si říct, že pro začátečnici by mohl být docela velký oříškem. Chce to trochu zručnosti a hlavně trpělivosti, abyste si dokázali nakreslit přesnou linku. Barva je ovšem krásně sytá, vydrží skoro celý den a neobtiskuje se na víčko. Zasychá rychle. Jen ten štěteček..Cena 70-89 Kč, ale nevím, zda je ještě v prodeji.


5) Tělové mléko Garnier Body repair
jebe.de
O tělovém mléce jsem již psala recenzi, bylo moc fajn, pro suchou až velmi suchou pokožku ideální, opravdu jsem měla pocit, že už není tak suchá jako dříve, navíc krásně vonělo. Co se týče pečující kosmetiky, ráda zkouším nové věci, takže hned tak si ho znovu nepořídím, ale doporučit ho určitě můžu!


To je vše:) Máte zkušenosti s některými produkty, o kterých jsem psala? :) Pokud ano, napište to do komentářů, ráda si je přečtu.
Hezký start do nového týdne!

Žádné komentáře:

Okomentovat