čtvrtek 12. července 2012

Micelární voda Eveline 3v1

K micelárním vodám jsem byla vždycky tak trochu skeptická. Objevovaly se na všech blozích, najednou se s nimi roztrhl pytel, ale já jsem byla imunní. Odličovala jsem se jak kdy a jak čím, nebudu předstírat, že se poctivě odličuju každý večer...Není tomu tak.
Nicméně, můj odličoval mi došel a byla jsem nucena si koupit nějaký nový přípravek. Světoznámou Biodermu si chci pořídit až někdy v budoucnu, určitě tak učiním, protože recenze a zkušenosti uživatelek jsou více než pozitivní. Ale tentokrát jsem sáhla po micelární vodě značky Eveline. Netuším, jestli se dá sehnat i v ČR, koupila jsem ji v polském Rossmanu, stála asi 96 Kč (plus mínus), je určena pro velmi citlivou pleť i pro obzvláště citlivou pleť v oční oblasti.
(těch 50 ml gratis bylo v ceně). Přípravek slibuje dokonalé odlíčení makeupu, (i voděodolného) zvlhčuje, redukuje známky únavy a podráždění, je tedy vhodný pro citlivou pleť. Obsahuje D-panthenol, kyselinu hyaluronovou, vitamíny A, E, F a výtažek ze světlíku lékařského, který má redukovat slzení očí a známky únavy. Nemusí se oplachovat.
Nemůžu srovnávat s jinými micelárkami, ale s touhle jsem velmi spokojena. Odličuje rychle, žádné slzení ani pálení, nezanechává stopy, pleť hezky vypne,ale  po použití není suchá a podrážděná.
Kolem očí mám velmi suchou pleť, ale po použití téhle micelárky je jako nová!
Jediné mínus je aplikace. Když chcete přípravek "vylít" na odličovací tampónek, vytryskne vám toho strašně moc, zbytečně. Stačí opravdu málo :)Takže 9 hvězdiček z 10 :)))

1 komentář:

  1. Super recenze :) Já mám teď koupenou jednu z Kauflandu asi za 30 Kč :) :-D Četla jsem na ni totiž skvělé recenze :) Ale jinak jsem zastánce toho,že se má pleť odličovat dvěma kroky - nejdříve zbavit nečistot - make-up a tak.. a potom nějakým tonikem ten zbytek (nečistoty ze vzduchu apod.) :)

    OdpovědětVymazat