čtvrtek 19. července 2012

Skromný nákup v drogerii

Přiznám se, že málokdy dělám obří drogérkové nákupy, většinou beru max. 5 věcí a postupně dokupuju:) Tenhle příspěvek bude o tom, co jsem minulý týden nakoupila, jak jsem s těmi výrobky (ne)spokojena a samozřejmě uvítám i případné komentáře.

Omlouvám se za nereprezentativní foto :)
Takže, začneme prvním a největším výrobkem a tím je


Regenerační tělové mléko pro velmi suchou pokožku Garnier 250 ml
-mám hrozně suchou pleť a celý život zkouším nejrůznější tělové přípravky, které by mi s tím pomohly...od Garnieru jsem tělové mléko/gel/cokoliv na tělo ještě neměla, dlouho jsem vybírala, protože všechny přípravky byly ve slevě a vybrat jen jeden bylo docela těžké. Nicméně zaujalo mě, že tenhle přípravek je pro velmi vysušenou pokožku, obsahuje výtažek z javorové mízy atd, atd. Zatím nemůžu napsat ucelenou recenzi, protože jsem se namazala asi 3x, ale překvapena jsem byla velice mile-pokožka byla dokonale hydratovaná, žádná vysušená a loupající se místa, krásně se leskla (ale ne moc, tak akorát) a navíc pěkně voněla:). Cena asi 90 Kč za 250 ml.


Hydratační balzám granátové jablko a aloe vera pro suché a poškozené vlasy Alterra 50 ml
-se značkou Alterra nemám žádné zkušenosti, abych byla upřímná, nikdy mě ani moc nezaujala, což je možná škoda a někdo mi to může vyvrátit (budu ráda za nějaké nové tipy). Vyzkoušela jsem tenhle přípravek, který je určen na suché a poškozené vlasy (mám) a je bez silikonů. Balení je malinké, ideální na cesty nebo na vyzkoušení, proto jsem ho také vzala. Bohužel, nikde na výrobku není napsáno, jestli se oplachuje či nikoliv, ale řekla bych, že asi jo :) tak jsem to taky udělala:) Pokud si potrpíte na výrazné vůně, budete možná zklamáni, je bez parfemace, ale pokud se budete soustředit, ucítíte trošku té aloe very. Balzám jsem nanesla na umyté vlasy a spláchla. Vlasy mám velmi velmi jemné a hladké, ale mínusem je, že jsou zacuchané a takové..těžko to popsat, přijdou mi snad trochu neumyté. Možná je to ale jen má chyba a špatně jsem ho nanesla, kdo ví. Budu dála používat, ale nejspíše si ho už nekoupím.


Tvářenka silky touch blush, odstín 10 Adorable
- co se týče tvářenek, nepoužívala jsem je, v tomhle jsem tak trochu kosmetický ignorant a barbar. Místo nich jsem používala oblíbené rtěnky-snadno se "rozmazávaly" a neměla jsem důvod si kupovat tvářenku. Nicméně, za tu lidovou cenu 60 Kč (plus mínus) jsem si ji ze stojanu Essence pořídila a jsem hrozně ráda. Není to žádný zázrak, ale já jsem spokojena velice! Ačkoliv je barva na fotce dost tmavá, ve skutečnosti je na pleti velice jemná, taková "baby pink", zkrátka velmi přirozená, pastelková. Nevydrží celý den, ale to jsem ani nečekala. Za mne tedy velká spokojenost!



Mějte se hezky:)

3 komentáře:

  1. To regenerační mléko jsem si před pár dni pořídila taky, ale zelený a je taky pro suchou pokožku, ale s bambuckým máslem. Myslím, že je to teď nějaká novinka :). Voní hezky, nic přehnanýho..
    Značku Alterra teda vůbec neznám.
    S tvářenkama jsme na to asi stejně, ale já si v tom ignoranství nadále pokračuju :D. Nesnesu tvářenky prostě :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to zelené jsem taky koukala, ale moc mi nevonělo:)

      Vymazat
  2. Ten Garnier mám taky, je v pohodě :)

    OdpovědětVymazat