úterý 31. července 2012

Nejpoužívanější výrobky za měsíc červenec

Zdravím všechny:)
Tentokrát jsem se rozhodla napsat mini článek o výrobcích, které jsem v měsíci červenci používala snad nejvíce, nejčastěji, tudíž mám s nimi dobré zkušenosti a mohla bych je doporučit dál. Omluvte prosím kvalitu fotek.

1)Balzám na rty s vanilkovou příchutí z Primarku
Tenhle balzámek jsem si koupila někdy před Vánoci v londýnském Primarku, stál necelou libru, příchutí tam bylo mnoho, ale vanilka nikdy neurazí a málokdy zklame. Je úžasný! Vůně je intenzivní, cítíte ji i po třech hodinách od nanesení a máte chuťse pořád olizovat:) Balzám je hutný, "máslový" a vydrží dlouho. Co mi na něm vadí je balení, někdy se špatně otevírá (krabička je plechová) a musíte ho nanášet prsty, což z hlediska hygieny není to pravé ořechové. Ale za tu cenu mu to odpustím. PS. Koupen v prosinci, je červenec a stále ho používám. Every day. Vydrží dlouho.

2)"BB" krém od Garnier
Snad netřeba představovat. Tolikrát zatracovaný i opěvovaný BB krém, i když to vlastně žádný BB krém není, to všechno jsem slyšela tisíckrát a stejně na něj nedám dopustit, protože mi dělá opravdu HEZKOU pleť. Prozářenou, lehce opálenou, zdravou, odpočinutou. Mnoho toho nezakryje, ale to od něj ani nečekám. Příště si ho už asi nekoupím, chci vyzkoušet jiné věci, ale mohu směle doporučit.

3)Kofeinový šampon Alpecin C1
V rámci péče o mé suché, škaredé, poškozené a nadměrně vypadávající vlasy, jsem se rozhodla koupit tento šampon. Už jsem o něm psala na blogu. Koupen v drogerii asi za 140 Kč. Je úžasný. Mohu doporučit všem, kteří mají problém s poškozenými vlasy. Po umytí nezůstal ve vaně JEDINÝ vlásek, s jinými šampóny to byla katastrofa. Vlasy se krásně rozčesávaly, byl hrubší (pevnější) na omak, lesklejší, zdravější. Žádné silikony. Pokud srovnám tolik opěvovanou masku Gestil Wonder a tenhle šampon, vítězem je Alpecin. Z masky jsem byla zklamaná, vlasy jsem měla ještě horší než kdykoliv předtím. Ale o tom možná jindy. Takže, pokud přemýšlíte, jaký šampon by mohl pozitivně zapůsobit na vzhled vašich vlásků, je to tenhle. Doporučuji na 100%, žádné mínus jsem nenašla:)

Mějte se fajn:)

1 komentář:

  1. od apelcinu mám tonikum proti vypadávání používám ho jen pár dní ale cítím že je to už lepší :) třeba zkusím i šampon :)

    OdpovědětVymazat