sobota 20. října 2012

Balzám na rty Carmex

Hezkou sobotu!

Přiznám se, že když přišel do blogerského světa boom balzámů na rty Carmex, hrozně jsem se divila, protože ho znám už od malička, akorát jsem ho nikdy nepoužila. Zkrátka jsem ho vídala v obchodech a tak nějak patřil k "základní" výbavě každé menší drogerie. Neuzaujal mě, i když balzámy na rty si mou pozornost vždycky upoutají, vyzkoušela jsem (a zkouším) jich požehnaně, baví mě srovnávat a hodnotit, jenže v drtivé většině není ani tak moc CO hodnotit..
Ale k věci! Bez mučení říkám, že ten zázračný a všemi slečnami blogerkami opěvovaný balzám jsem si pořídila, abych i já zjistila, co je na něm tak skvělého. Koupila jsem ho v polském Rossmanu, tedy v Polsku a stál 6,99 zlotých což je asi 42 Kč. Když jsem tyhle kosmetické pomocníky viděla na aukru (a jinde) za cenu dvojnásobně vyšší, musela jsem se smát.
Výběr tam měli velký, od klasických tyčinkových balzámů, po balzámy v kelímku až po ty v tubičce, po kterém jsem sáhla já. Vybrala jsem si příchuť třešeň a ihned jsem si ho namazala na popraskané rty, které mám už dva dny (a balzám jsem nechala daleko od domova..). Nejdříve jsem si říkala, že konzistence je hodně podobná balzámu na rty s jojobovým olejem od Avonu, ale zmýlila jsem se. Po chvilce mi rty začala brnět a ucítila jsem takovou svěží, mentolovou příchuť, ze které jsem nadšena nebyla, protože je docela zima a mentol potřebujeme snad jen v létě. Nicméně rty se po pár minutách zacelily, balzám přežil pití, jídlo, neustálé olizování (je moc dobrý), rty jsou hladké, opravené, zkrátka lepší než předtím. Tolik k onomu vychvalovanému Carmexu. Určitě si ho koupím znovu, ale rozhodně ne za cenu, za kterou ho prodávají v Česku.
Za co plus? Příjemná vůně a chuť, pocit, že rty jsou celkově lepší
Za co mínus? Nehydratuje dostatečně, je třeba ho nanášet docela často.
btw. v Polsku jsem nakoupila pár kosmetických drobností, o kterých se chci rozepsat někdy příště:)

Máte s ním zkušenosti? Jaké? A jaké jsou vaše oblíbené balzámy?

1 komentář:

  1. Tak to já jsem ho ještě nikdy nikde neviděla, i když teda vím o sobě, že jsem velice nevšímavý člověk :D. Taky bych brala nákupy v Polsku :).

    OdpovědětVymazat