pátek 5. října 2012

Recenze Aussie miracle moist shampoo

Hezký den!


K tomuto šamponu jsem se dostala úplnou náhodou, jelikož jsem si chtěla objednat tolik vychvalovaný Aussie 3 minute miracle kondicionér, ale nějak jsem se překlikla a objednala šampon. Pro ty, které by to zajímalo, tak jsem objednávala zde --> velký výběr kosmetiky a pečujících přípravků všeho druhu, snad nejlepší ceny a příznivé poštovné. Balíček došel asi za týden, bohužel obyčejně, což mě docela vyděsilo, ale dostala jsem "zdarma" brožurku s nějakými vitaminovými přípravky a voucher na 5 liber...
Ale k věci.
Šampon je určen pro suché, poškozené a taky trochu nešťastné vlasy, ano, a bit unhappy hair, tak stojí na etiketě. A vůbec, celé balení přípravku je popsáno takovými vtipnými a úsměvnými slovíčky, což mi je velmi sympatické!
Balení obsahuje 300 ml tekutiny, což je dost, voní opravdu krásně, spousta blogerek mluví o žvýkačkové vůni, já tam cítím nějaký džus:), ale nejspíš to bude makadamový olej a aloe vera, které v šamponku jsou! 
Tento zázrak má vlasy především navhlčit, dodat jim potřebné živiny a zkrátka je "opravit" a dodat jim pěknější vzhled. 
Stačí ho opravdu malinko a rázem máte na hlavě bohatou, krásně vonící pěnu. Pro jistotu jsem přidala ještě kondicionér, ale příště ho možná vynechám, vlásky vypadaly skvěle i bez něj!
A splňuje to na jedničku. Vlasy jsem měla po umytí opravdu krásné-lesklé, zdravé, jemné, vůni cítím i teď, několik hodin po umytí. Nevzpomínám si, že bych kdy měla šampon lepší, i když Ultra Doux od Garnier je zatím na druhém místě a cenově je mnohem levnější!

Za mě teda 10 bodů z 10! Budu ho doporučovat snad všem, kteří o to budou stát:) Pokud máte tu možnost, určitě si ho pořiďte:)

Máte zkušenosti s nějakými výrobky od firmy Aussie? Jak jste (ne)spokojeni?


6 komentářů:

  1. Také mě kondicioner velmi zaujal :). Šampon vypadá taky dost dobře, ale zůstanu u drogerkových :).

    OdpovědětVymazat
  2. Já o něm slyším teda poprvé, ale podle toho co čtu, tak je asi hodně dobrej. Teď mám teda zásoby šamponů dost a jsem s nimispokojená, ale tomuhle bych se taky nebránila. :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky o něm slyším poprvé, mám něco od kadeřnice, ale až dojde tak tenhel vypadá dobře :)

    http://3-mka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Značku Aussie vůbec neznám, ale ráda poznám, protože tvoje perfektně udělaná recenze mě chytla za moje kosmetický srdce! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Já tuto značku vůůbec neznám, ale jak říká Vivi, moc ráda poznám :)
    Musím se po něm podívat ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja sa bojím objednávať zo zaraničia. Ale našla som ten šampón aj na Aukre - http://aukro.cz/sampon-aussie-miracle-moist-brno-osobni-odber-i2703955667.html
    Katka

    OdpovědětVymazat